Thursday 23 November 2017

Phantomjs 2 0 opcje binarne


Używanie z PhantomJS Przed wersją 2.0. HtmlUnit był używany do domyślnego wykonywania specyfikacji. Począwszy od wersji 2.0. PhantomJS jest ustawieniem domyślnym. Wtyczka jaśminowo-maven wykorzystuje rdzeń phantomjs-maven-plugin do automatycznego wciągania PhantomJS, jeśli nie jest on aktualnie zainstalowany w systemie, więc nie musisz nic robić, aby go skonfigurować. Jeśli youx2019d lubi używać innej wersji PhantomJS, niż domyślnie używa ona jaśminowej wtyczki, możesz ją skonfigurować za pomocą parametru konfiguracyjnego phantomjs. Konfiguracja przed 2.0 Począwszy od wersji 1.3.1.1 możliwe jest skonfigurowanie wtyczki jaśminowej do używania PhantomJS zamiast HtmlUnit do wykonania specyfikacji. Oto przykładowa konfiguracja: Powyższa konfiguracja zakłada, że ​​plik binarny phantomjs znajduje się na ścieżce systemowej PATH. Jeśli wolisz, możesz również określić położenie pliku binarnego za pomocą konfiguracji podobnej do poniższej: Aby uzyskać więcej informacji o opcjach konfiguracyjnych programu PhantomJSDriver, zobacz jego dokumentację. Automatyczne instalowanie phantomjs przed wersją 2.0 Jedną z wad używania phantomjs zamiast HtmlUnit jest to, że wymaga natywnych plików binarnych w systemie, na którym działa twoja kompilacja. Phantomjs-maven-plugin rozwiązuje ten problem, automatycznie powodując upuszczanie phantomjs w razie potrzeby. Herex2019s przykład z użyciem phantomjs-maven-plugin z jaśminowym plug-insem: Related Discussions Hi guys Wygląda na to, że link do biblioteki phantom js (windows) jest zepsuty od godziny temu - link wygasł. Czy ktokolwiek może szybko spojrzeć? Dziękuję Numaan Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ jesteś subskrybentem grupy Phantomjs w Grupach dyskusyjnych Google. Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości e-mail, wyślij wiadomość e-mail na adres e-mail160protected. Napisałem niektóre części aplikacji PhantomJS. Piszę na stronie internetowej, na której piszę nazwę użytkownika i hasło do formularza. Po tym muszę kliknąć na link. Podczas gdy pojawia się ten błąd: TypeError: undefined nie jest funkcją (oceniającą myLink. click ()) phantomjs: webpage. evaluate (): 11 phantomjs: webpage. evaluate (): 22 phantomjs: webpage. evaluate (): 22 To jest my. How, aby sprawdzić phantomjs jest zainstalowany, czy nie Mine jest serwerem linux z centos. Jak mogę sprawdzić, czy phantomJS jest zainstalowany? Jak powinienem go zainstalować? Strona phantomJS pokazuje tylko link, z którego należy pobrać. Potrzebuję bardziej szczegółowych instrukcji na temat instalacji. Proszę pomóż mi. zamierz wszystko jedno, używając phantomJS z selenem pod pytonem 2.7. proszę pomóż. Poniższy fragment kodu pokazuje wstrzyknięcie niektórych javascript na stronę wyników HTML, która zawiera wiele funkcji javascript. Chcę, aby phantomJS uruchomił javascript funkcji onmousedown i zwrócił wynik ciągu lub pokazał zmieniony href, do którego javascript go zmienia. link miałby. Hi, ja próbuję wykonać pewne automatyzacji, przy użyciu onUrlChanged onLoadFinished, aby skonfigurować strukturę przepływu. Myślę, że to jest właściwy sposób, aby to zrobić, popraw mnie, jeśli jestem źle wywołany wiele razy, gdy nie ma zmiany adresu URL. Gdyby strona wyzwoliła się tylko razLoadFinished tylko raz Co może spowodować, że ciągle się uruchamia bez dalszej zmiany strony Zasadniczo próbuję zrobić. Hi tam. Próbowałem otworzyć stronę internetową, a następnie kliknąć link SIgn In na tej stronie, która znajduje się wewnątrz elementu div. na przykład, i używam document. Hello, potrzebuję pomocy w wyborze odpowiednich technik funkcji modułów do sekwencyjnego nawigowania krok po kroku przez proces logowania i wysyłania. Jest 6 stron, które trzeba przejść, i dwie inne możliwe strony, które mogą pojawić się po drodze. Muszę przechowywać pliki cookie (sesję logowania) podczas całej procedury. Każda pomoc doceniona. Jestem gotów zatrudnić. Hello próbuję zbudować projekt phantomjs w Windows 7 64. Zainstalowałem Git, Qt 4.8.3 i pobrałem kopię plików binarnych OpenSSL dla Windows 7 64 (wersja v.1.0.0j z slprowebproductsWin32OpenSSL. html ) Zrobiłem kasę poprawnie z git: git clone git: githubariyaphantomjs. git cd phantomjs git checkout 1.7 Następnie, robię: cd srcqt preconfig. cmd To zadanie zabiera dużo. Hi Wszystko, używam phantom JS do załadowania strony HTML i wyodrębnij z niego wszystkie linki href. PhantomJS daje mi absolutne adresy URL po ich całkowitym rozwiązaniu. Moim wymaganiem jest wyodrębnienie względnych linków takimi, jakimi są, a także rozwiązanych, zautomatyzowanych linków ze strony HTML. Na przykład z bazowym adresem URL - http: docs. oracleentest. htm chcę podać zarówno wersję względną, jak i wersję rozstrzygniętą. hi, próbując dowiedzieć się, czy phantomjs może zostać użyty do wyodrębnienia danych z wybranej witryny. adresy URL i kolejność adresów URL jest następująca: nwacc. bkstore nwacc. bncollegewebappwcsstoresservletBNCBHomePagecatalogId10001storeId40553langId-1 nwacc. bkstorewebappwcsstoresservletTBWizardViewcatalogId10001storeId40553langId-1 the. hi group, czy istnieje sposób na wywołanie zdarzeń przeglądarki macierzystej za pośrednictwem phantom JS api? oznaczać. Najpierw przyjmijmy, że mam załadowaną stronę zawierającą prosty link HTML gdzieś w DOM jak Link teraz chcę, żeby phantomjs symulował użytkownika klikając ten link. klikając ten link, phantomjs powinien załadować stronę example. org. czy istnieje taka. Hi, czy istnieje jakiś znany sposób lub trik do pobrania pierwotnej ścieżki źródłowej dowiązania symbolicznego za pomocą API fs Widzę, że do sprawdzenia jest fs. isLink (), ale nie mogę znaleźć sposobu na uzyskanie informacji o gdzie wskazuje link. Pozdrawiam, - Nicolas Perriault akei prendreuncafe Telefon komórkowy: 33 660 92 08 67 Skype: nperriault. Hi, zgodnie z groups. googleforumtopicmongoose-usersaafbOnHonkI Biblioteka Mongoose, jedna z zależności PhantomJS, zmieniła warunki licencji z MIT na GPL. Rozumiem, że PhantomJS używa wersji 3.1, która jest faktycznie licencjonowana w ramach MIT, ale jaki jest plan uaktualnienia. Czy mapa drogowa PhantomJS pozostanie komponentem nie objętym GPL, ponieważ dla mnie będzie to prowadzić. Mam problem, w którym metoda click () nigdy nie wraca po kliknięciu łącza pokazującego modalne okno dialogowe za pomocą JavaScript. Oto, jak wygląda mój kod: Sterownik PhantomJS jest konfigurowany w następujący sposób: Możliwość DesiredCapabilities nowy DesiredCapabilities () capability. setCapability (PhantomJSDriverService. PHANTOMJSCLIARGS, nowy ciąg) WebDriver. Im dość ciekawy, aby zobaczyć niektóre z komunikatów commit mających link do problem sformatowany przy pomocy Markdown, np coś w rodzaju: Issue 333 (code. googlepphantomjsissuesdetailid333) Gdzie jest to właściwie użyteczny interfejs WWW AFAICS GitHub i wiele GUI GitHub po stronie klienta, rozumieją prosty link wanilii. Czy brakuje mi jakiegoś nowego trendu? Dziękuję. Pozdrawiam, -. Dzięki za ten świetny bezgłowy projekt internetowy. Bardzo mi to pomogło Jednak czasami okazało się, że nie jest łatwo uzyskać link docelowy za pomocą metod getElementsByXXX. Po przeczytaniu dokumentu QT. Czy powinniśmy dodać metodę QWebFrame :: hitTestContent, aby pomóc w wykryciu elementu Poniżej znajduje się to, co zrobiłem. Mam nadzieję, że to może pomóc komuś. githubdevindengphantomjscommit400aaa059de6da25d3cf21c21f828e1dd6461570.Hello Wszystko, zmieniłem phantomjs. pro, aby połączyć się z biblioteką statyczną na Win7, odniosłem sukces, gdy połączyłem bibliotekę z moją aplikacją win, dostałem kilka nierozwiązanych błędów symboli, wiem, że musi to być spowodowane użyciem niektórych flag kompilatora przez Qt niekompatybilne z tymi używanymi przez VC, każdy ekspert może dzielić to, co muszę zrobić, aby połączyć bibliotekę generowaną przez Qt z projektem VC, Błędny szacunek LNK2019: nierozwiązany. Hi, Im wykorzystuję PhantomJs do pobierania danych ze strony internetowej, która wymaga logowania, następnie przejdź przez serię linków, aby znaleźć potrzebną stronę. Do tej pory przekazywałem stronę logowania zmieniając zawartość pól wejściowych użytkownika i hasła, a następnie wykonując polecenie sendEvent (kliknij.) Na przycisku przesyłania. Otwiera następną stronę, gdzie jest duże menu CSS z elementami podmenu. Wiem, że mogę zrobić niektóre sendEvents. Rather, zamiast tworzyć więcej stron wiki jako polecane, a więc pokazywać na głównej stronie projektu (naprawdę, wybór jest raczej arbitralny), postanawiam po prostu połączyć go z nową stroną docelową: code. googlepphantomjswikiPhantomJS Mam nadzieję, że jest lepiej uporządkowana i łatwiejsza do zrozumienia. Opinia jest mile widziany Pozdrawiam, Ariya. Im próbuje zbudować PhantomJS w systemie Windows przy użyciu Visual Studio 2017 i mam pewne wyzwania. Im przy użyciu oddziału 1.6, wraz z instrukcjami kompilacji opisane na code. googlepphantomjswikiReleasePreparation. Zrobiłem również zmiany, o których mowa w ostatnim wątku binarnym 1.6 Windows (groups. googledmsgphantomjsoIVWWkBwEKgXk7ZyhTeIEMJ) do kompilowania under. Related Discussions Hi Nie jestem w stanie zbudować pliku binarnego debugowania dla PhantomJS2.1.1 w systemie Windows. Mogę zbudować plik binarny z wersją przy użyciu Pythona build. py. Próbowałem użyć binarnego debugowania kompilacji za pomocą: python build. py - d Ale wydaje się, że wciąż kieruje się wersją wydania. Czy ktoś to osiągnął za pomocą skryptu build. py - Feng Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ jesteś subskrybentem grupy phantomjs w Grupach dyskusyjnych Google. Cześć wszystkim Zainstalowałem Phantomjs w moich oknach, a także w Linuksie. Teraz chcę go użyć z asynchronizacją. Czy ktoś może dać mi znać, jak zainstalować asynchroniczne w systemie Windows i Linux? Dziękuję, Alok Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ jesteś subskrybentem grupy phantomjs grupy Google. Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości e-mail, wyślij wiadomość e-mail do phantomjsunsubscribe. Hello - Dzięki za tak niesamowity projekt - jako programista JavaScript z wieloma potrzebami skrobania i automatyzacji, uważam PhantomJS za bardzo ekscytujący. Wiem, że właśnie wydałeś PhantomJS v.1.2, więc to może nie być gotowy, ale zastanawiam się, czy możesz mi powiedzieć, gdzie znaleźć pakiet wykonywalny systemu Windows dla najnowszej wersji. Jedyne, co widzę, to wersja PyPhantomJS. Również, jako ktoś może zbudować PhantomJS 2.0 dla 64-bitowej wersji systemu Windows, potrzebuję go do mojego projektu Cloud9. Ciekaw jestem: phantomjs. exe w wersji 1.9.7 miał mniej niż 7 MB. Właśnie zainstalowałem wersję 2.0.0 i teraz jest to aż 48 MB. Czy to prawda? Jakie nowe funkcje wymagają prawie 700 skoków w binarnym rozmiarze Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ jesteś subskrybentem grupy phantomjs w Grupach dyskusyjnych Google. Aby zrezygnować z subskrypcji tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości e-mail, wyślij. Witaj przepraszam, że zostało to już gdzieś indziej lub zostało już opublikowane, ale nie mogę go znaleźć. Czy istnieje prosta matryca obsługiwanych platform, szczególnie obsługiwanych wersji systemu Windows Jakiekolwiek minimalne wymagania dla pliku binarnego do uruchomienia Lub po prostu prosta lista wersji systemu operacyjnego Windows, w którym grupa wie PhantomJS działa zgodnie z oczekiwaniami. Dzięki, - Julian Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zespół. Hi, Obecnie korzystamy z pakietu phantomjs do konwersji stron xhtml na dokumenty PDF. Zrobiliśmy nasze testy na komputerze z systemem Windows, a wersja Windows działa zupełnie dobrze. Ale nasza aktualna strona jest hostowana na Linux RHEL 6.4. Przejrzeliśmy dokumentację dostarczoną na twojej stronie, ale stwierdziliśmy, że obecnie nie ma stabilnej wersji dla Linuksa i pokazaliśmy jakiś otwarty problem. Próbuję skompilować główną gałąź przy użyciu oficjalnej dokumentacji, ale w repozytorium brakuje pliku build. py. Czy możesz go dodać lub opublikować tutaj? A może mogę go użyć z najnowszej gałęzi produkcji Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę phantomjs w Grupach dyskusyjnych Google. Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości e-mail, wyślij e-mail. Hi. Chciałem zrobić kilka poprawek w mojej instalacji PhantomJS, ale mam problem z budowaniem PhantomJS. Jest podręcznik na code. googlepphantomjswikiReleasePreparation, ale wydaje się on nieaktualny, ponieważ Qt znajduje się teraz w drzewie źródłowym PhantomJS. Czy ktokolwiek może dostarczyć mi nowych informacji na temat budowy najnowszego PhantomJS w Windowsie? MinGW lub MSVC, nie ma znaczenia. Folks, 1.9.2 jest już gotowy do pobrania. Ta łatka zawiera aktualizację Iansa GhostDriver 1.0.4 i poprawkę do renderowania systemu Windows Vitaliys, o czym świadczą wpisy ChangeLog: Naprawiono artefakty graficzne z przezroczystym tłem w systemie Windows (wydanie 11276, 11007, 11366) Zaktualizowano GhostDriver do wersji 1.0.4. opiekuna projektu niższego szczebla, rozważyć, jak będzie wyglądać. Jest na liście Lista poprawek: Nie buduj deploy w trybie debugowania (wydanie 599) Naprawiono budowanie w systemie Windows (wydanie 424) Naprawiono inspektora zdalnego podczas budowania statycznego (wydanie 430) Do pobrania i instrukcje instalacji: phantomjs. orgdownload. html. Pakiet źródłowy, plik binarny Windows i plik binarny Mac OS X są już dostępne. Prawdopodobnie pakiet Linux będzie starał się skompilować PhantomJS w następującej kolejności (VS2008, Windows). phantomjs. orgbuild. htmlwindows gdy wykonuję ostatnią procedurę nmake, Następujące błędy są wyprowadzane. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------- phantomjssrcwebpage. h (47). błąd C2039: PrintCallback. phantomjssrcwebpage. h (47). błąd C2504: PrintCallback. Hi Używam PhantomJS do tworzenia html migawek do dynamicznego indeksowania SEO. Usługa snapshot jest hostowana na serwerze Windows, a ja używam c do odrodzenia procesu, aby wywołać PhantomJS w celu przechwycenia ekranu. Każdy proces spawnuje nowy PhantomJS. exe32, który używa jak 50 MB pamięci, więc jeśli pojawią się miliony żądań indeksowania w tym samym czasie, to wysadzi pamięć na serwerze. Cześć Champs, jestem nowy w phantomjs, i chcesz uruchomić skrypt phantomjs na jenkins. proszę podać kroki, jak to zrobić w obu systemach Windows i Linux Twoja pomoc jest doceniana Dziękuję reddy. Could ktoś mi doradzi, gdzie powinienem zainstalować PhantomJS na Mac OS Ive używał PhantomJS na Windows przed, ale nigdy Mac OS. Instrukcja instalacji zawiera instrukcje instalacji programu PhantomJS, ale nie zawiera informacji, gdzie należy go zainstalować. Wiem, że mógłbyś zainstalować go w dowolnym miejscu, ale chciałbym wiedzieć, gdzie inni go instalują. Używamy casperJs i phantomJs, napotkaliśmy problem z wydaniem dotykowym, ponieważ CasperJs nie obsługuje phantomJs 2.0, musimy użyć phantomJs 1.x, po tym, jak zrobiłem badania w tej grupie, zdałem sobie sprawę, że powinienem zastosować disable-touch-event. patch do kodu źródłowego phantomjs, problem polega na tym, że po wprowadzeniu zmiany nie mogłem znaleźć oficjalnego dokument dla instrukcji. Ja, wszyscy, próbuję ustawić środowisko testowe jednostki dla projektu nodeJS za pomocą karmy, jaśminu, ale poniżej komunikatu o błędzie. Każda pomoc będzie doceniona. 16 05 2018 14: 15: 20.210: oprogramowanie pośredniczące DEBUG: plik-źródłowy: Pobieranie C: APIDoorWaycc-api-doorwayfunctionssrctestvalidateAccessTokenTest. js 16 05 2018 14: 15: 20.210: Serwer internetowy DEBUG: serwowanie (buforowane): C: APIDoorWaycc-api. Hi Guys, próbuję zbudować wersję PhantomJS na Windows 7 z domyślnym preconfig. cmd. Okazuje się, że plik binarny, który dostałem z mojej kompilacji, jest 3 razy binarny, który pobrałem z PhantomJS. org. Na przykład moja kompilacja ma około 19 MB, a pobrana wynosi tylko 6,9 MB. Czy jest jakaś sztuczka, aby kompilacja była jak najmniejsza? Dziękuję bardzo. Pozdrawiam, cze. Doceniam tych, którzy robią pliki binarne dla Windows do pobrania. Dla wielu bez odpowiedniego środowiska jest to jedyny sposób na zdobycie phantomjs. Mam jedną sugestię: te pliki binarne mają bardzo długie nazwy, które zawierają opis tego, co phantomjs jest wraz z nazwą właściciela projektu. To jest w porządku, z wyjątkiem tego, że gdy patrzysz na menedżera zadań Windows, widzisz go w całości i to. Każdy, kto pomyślnie używał PhantomJS w Windows Azure. Działa świetnie na kilku testach, które zrobiłem na miejscu, ale zastanawiałem się, czy ktoś miał doświadczenie z używaniem go w Windows Azure (rola pracownika). Chciałbym go użyć do robienia zrzutów ekranu ze stron internetowych. Czy jest całkowicie samowystarczalny, czy też jest zależny od zainstalowanych lokalnie programów takich jak Chrome czy FireFox Jak już powiedziałem, działa świetnie lokalnie.

No comments:

Post a Comment