Monday 25 December 2017

Mti forex przedsiębiorca


Market Traders Institute (MTI) BEZPŁATNE stypendium i nie kwalifikowało się do 100 satysfakcji Gurantee Dołączyłem po demo narzędzia fib, a na samym końcu prezentacji była sprzedaż ich szkolenia, która zawierała wskaźnik i oczywiście jak go używać . Nie komentuję jakości ani przydatności szkolenia ani platformy. To nie nadaje się do MT4 i nie mogłem sobie pozwolić na ich opłatę platformy 250 mln, dlatego zadałem pytanie MT4. Ja nie mogłem sobie pozwolić na ich kurs, ale zaoferowali na koniec darmowy stypendium, więc pomyślałem dobrze dać sobie spokój. Człowiek, który dzwonił, powiedziałem, że muszę podpisać elektronicznie około 4 lub 5 form, tak zrobiłem. ale jak idiota dałem info o CC i za to zapłaciliśmy - przez to zapomniałem, dlaczego to robiłem (byłem przygnębiony, ponieważ moja matka umarła kilka miesięcy wcześniej) Jakikolwiek sposób po około 4 godzinach rozmów i wymianę e-maili on mówi e, aby uderzyć wszystkie przyciski dostałem dostęp. Było to święto USA (2 września 2018 r.), Więc musiało to być zrobione tej nocy i musiałem wrócić do Londynu, ale w weekend odkryłem, że ich wskaźniki nie działają na MT4, więc poprosiłem o pełny zwrot - ale powiedzieli tylko dają 50 Powiedziano mi, że udowodnione narzędzie autofib będzie działało na platformie do tworzenia wykresów MT4 - powiedzieli tak, ale wiedzieli, co mam na myśli, ale oznaczało, że ich platforma łączy się z brokerami, którzy dostarczają MT4, aby mogli źle odpowiedzieć i udawali, że nabywca rozumie, co one oznaczają. To jest zwodnicze w mojej książce. Odmówili honorowania ich żelaznej klad 100 pieniędzy z powrotem gwarancja gwarancji RISK i osobiste gwarancje oferowane przez prezentera dla ludzi, aby wypróbować produkt. Byłem pierwszym, który dostał opcję bezpłatnego stypendium, ale obciążył mnie całą cenę na mojej karcie. Powiedzieli wtedy, że nie kwalifikowałem się do 100 zadowoleni z gwarancji gotówki, którą obiecali. Dla mnie jest oszustem. Zastanawiam się, czy osoba twierdząca, że ​​otrzymała pieniądze, była pracownikiem MTI. Nie pokazano również, jak uzyskać obietnice 2000 pipsów, ani też nie otrzymałem 2000 czek, bo tego nie zrobili. Sprytne gadżety sprzedaży łatwo powiedzieć, ale nigdy nie udowodnione. Próbuję uzyskać 75 zwrot za pośrednictwem mojego CC, ponieważ okres gwarancji 2-miesięcznej lub 60-dniowej został zaprojektowany, aby zablokować obciążenia zwrotne za pomocą kodu CC. Również robią te prezentacje na 3-dniowe wakacje w USA, aby dostać się do 3-dniowego USA ochłodzić okres. Oznacza to, że nabywca nie ma ochrony USA w przypadku prezentacji sprzedaży, a nie tylko, że mówią, że ponieważ nie było fizycznie twarzą w twarz, tzn. Prezentacja internetowa oznacza, że ​​nikt w USA nie jest chroniony przez USA prawa, jeśli starają się uzyskać natychmiastowy pełny zwrot. Kiedy powiedzieli mi, że facet na drugim końcu telefonu był dość skrępowany w sposób, w jaki zwolnił brak jakichkolwiek praw do regresu przez nabywcę. Oczywiście, ponieważ są zamknięte przez 3 dni z powodu końca tygodnia plus poniedziałkowe wakacje, większość osób w żadnym wypadku nie kwalifikuje się do całkowitego zwrotu kosztów w USA. Najwyraźniej pozbawiona skrupułów grupa ludzi, którzy chcą zgubić ludzkie serca. MarketingTraders (MTI) Review Odwiedź witrynę AML, jeśli chcesz udostępnić dodatkowe informacje, skorzystaj z wątku dyskusji powiązanego z tą stroną przeglądu. Inne strony tej firmy to: FOREXTIPS, ITRADEFX, nextstepfinancialholdings Market Traders Institute Inc. (MTI) jest firmą zajmującą się edukacją i szkoleniami z zagranicą, położoną na przedmieściach Orlando nad jeziorem Mary na Florydzie. Firma MTI została założona w 1994 roku przez szefa FX Jareda F. Martineza. MTI łączy sprawdzone w czasie techniki edukacyjne, najnowocześniejsze oprogramowanie do analizy handlowej, interaktywne systemy analizy online oraz kompleksowe wsparcie online na rynku forex. Dla wielu MTI jest synonimem wysokich standardów, skutecznego nauczania, materiałów instruktażowych i zaangażowania w osiąganie wyników - nie teoretycznie. Doświadczenie, jakie dotąd miałem w Instytucie Marketerów Handlowych, było bardzo pozytywne i polecam je każdemu, kto poważnie się martwił. Mieszkam w Columbus w stanie Ohio i kupiłem pakiet Ultimate Traders 3 sierpnia sierpnia. Chociaż nie jestem nowy w handlu FOREXem i spędziłam wiele lat na szkoleniu na temat oprogramowania LightRoad LightRot LightRot, nigdy nie dowiedziałem się o procesie handlu technicznego. Kupiłem pakiet Byłem w Orlando w przyszłym tygodniu, aby wziąć udział w 4-dniowej Klasie Mistrzowskiej, którą prowadził Jared Martinez. Wziąłem klasę na żywo z dwóch powodów: 1. Chciałem poczuć się dla firmy i jej ludzi oraz 2. Sprawdź jakość edukacji. Uważam się za całkiem dobrego sędziego, a po pierwszej godzinie zajęć muszę ci powiedzieć, że pan Martinez jest człowiekiem o wysokiej integralności. Uważam, że pracownicy są bardzo elastyczni i dbają o potrzeby uczniów. Pan Martinez jest otwarty, aby podzielić się swoimi doświadczeniami i spędził znaczną ilość czasu podczas czterodniowego nauczania nie tylko nakrętek i śrub z oprogramowaniem, ale również handlu psychologicznego i znaczenia, jak sprawić, aby Twoja głowa była prosta. Materiały zostały wykonane profesjonalnie, a jeśli znalazł typówkę, personelowi zostały poprawione i natychmiast rozprowadzone do klasy. Klasa została również transmitowana online, a pan Martinez zadbał o to, aby uczniowie byli aktywnie zaangażowani. Wraz z pakietem jest wiele codziennych seminariów internetowych, aby uczestniczyć w Analyst on Demand będąc jednym z nich. Wszystkie te dane są archiwizowane, dzięki czemu można od co najmniej 5 lat znaleźć interesujące tematy. Trening jest droższy w tych dniach, ale próba handlu bez odpowiedniej wiedzy jest drogą drogą do podróży. W przeszłości straciłem więcej niż koszt tego pakietu próbującego uczyć się na własną rękę (może to być drogie przedsięwzięcie). Samouczenie może działać dla niektórych, ale nie działa dla mnie i wreszcie przyznało się do tego. Zawsze brałem negatywne komentarze, że ludzie robią wszystko, co kupuję przy ziarnku soli i zawsze robię własne badania. Jak już wspomniałem, spędziłem wiele lat szkoląc ludzi, aby korzystać z oprogramowania handlowego FOREX. Doszedłem do wniosku, że nie wszystko, ale większość ludzi, którzy się niezadowoleni, chce, aby ich komputer plutonował pieniędzmi z niewielkim wysiłkiem lub nie miał głęboko zakorzenionego pragnienia, aby podjąć wysiłek potrzebny do nauki. Ludzie codziennie opuszczają szkołę lub opuszczają college. Podsumowując, chociaż byłem nieco krótko, jestem całkowicie zadowolony z zakupów, które zrobiłem i jeszcze bardziej zadowoleni z doświadczeń, jakie miałem w Instytucie Marketerów Handlowych. Polecam bardzo wysoko. Doskonała edukacja i wychowawcy. Właśnie wziąłem kurs Mastery Finał. Ten kurs był tuż po moim kursie UTP i wielu, wielu, seminariach internetowych. Wszystko to, co się uczyłem, wirowało mi w mojej głowie. Zasada jest łatwa do zrozumienia, ale aplikacja jest czymś innym. W każdym razie postępuję dalej. Teraz, gdy przyszedłem na kurs Mastery, myślałem, że prawdopodobnie straciłem na tak wysokim poziomie obrotu po UTP, ale wręcz przeciwnie, sprawił, że wszystkie podstawy zaczęły się kręcić i stały się zrozumiałe. Nie przyszło mi to do głowy, ale przynajmniej wiedziałem, gdzie umieścić kawałki układanki. Mam całkiem dobre ogólne zdjęcie wszystkich tych informacji i to bardzo pomaga. Mój postęp będzie się poprawiał. Znajomość podstaw jest ważniejsza niż poznanie narzędzi do zarabiania pieniędzy. Jeśli coś pójdzie nie tak, musisz kontynuować podstawy. To nie znaczy, że nie wygrałem ostatecznie żadnych narzędzi. Trzymaj dobre zadanie MTI. Po kursie mistrzowskim miałem wrażenie, że właśnie dostałem klucze do vaut. Gtr Manchester, Wielka Brytania MTI - Przestań ukrywać się i zacząć wspierać swoich uczniów, publikując to z nadzieją, że ktoś z MTI w końcu uzna to za odpowiedź na moje ostatnie wiadomości e-mail i wiadomości telefoniczne. Dołączyłem ponad 6 miesięcy temu i miałem wiele frustracji w organizacji w tym czasie. Początkowa zawartość UTP jest dobra, ale droga, ale ciągłe wsparcie jest zbyteczne - chyba że jesteś gotowy, aby utrzymać rzuty pieniędzy na niezakończony sukces Nowych, unikalnych produktów mega pip, które nieustannie przyłączają się do Ciebie Więc chodź na MTI zatrzymaj się i szczerze mówiąc otwórz dyskusję na temat niektórych błędów w ofercie i gdzie jesteś dając tak wielu Twoich uczniów w dół. MetaTrader 4 Klienci MTI Markets mają dostęp do światowej platformy handlowej MetaTrader 4 (MT4) Platforma handlowa MetaTrader 4 jest opracowane w celu zapewnienia prostego dostępu do najbardziej dynamicznych rynków finansowych. Jest to platforma transakcyjna Forex i CFD, która jest szeroko stosowana zarówno przez profesjonalnych, jak i początkujących przedsiębiorców. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika MT4 interfejsowi i narzędziom do analizy masz niezrównaną elastyczność w dostosowywaniu transakcji, nawet wykonując zautomatyzowane transakcje. Korzystanie z programu MetaTrader 4 umożliwia wymianę różnorodnych aktywów rynkowych, w tym walut, indeksów, towarów i akcji z jednego ekranu. Platforma handlowa oferuje rozwiązania pozwalające zaplanować i realizować zlecenia handlowe z dużą prędkością i prostotą. Jako broker brokera STP, MTI Markets zapewnia bardzo szybki i bardzo mały mostek opóźnienia łączący platformę MT4. Nasze usługi i urządzenia sieciowe obniżają czas oczekiwania na ułamek milisekundy, co skutkuje minimalnym poślizgiem podczas sesji handlowych. MetaTrader 4 Wymagania systemowe dla komputerów stacjonarnych: XP, Vista, Windows 7, Windows 8, 600 MHz lub szybszy, 256 MB RAM lub więcej, 56 k łącza internetowego lub lepiej, 60 MB wolnego miejsca MTI Markets jest marką zarządzaną przez firmę MTI Investments LLC spółka świadcząca usługi finansowe świadczące usługi finansowe w zakresie obrotu instrumentami pochodnymi i innymi instrumentami pochodnymi finansowymi i towarowymi, które są licencjonowane przez ustawę International Business Corporations Act. MTI Markets nie oferuje swoich usług dla rezydentów niektórych jurysdykcji, takich jak USA, Korea Północna, Myanmar, Sudan i Syria. RYZYKO OSTRZEŻENIE Handel ForexCFD pociąga za sobą znaczne ryzyko i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Handel na rynkach finansowych może doprowadzić do utraty niektórych lub wszystkich Twoich pierwotnych inwestycji i jako taki nie należy inwestować pieniędzy, których nie stać na stracenie. Handel Leasingiem Marginesu może działać zarówno na Ciebie, jak i na Ciebie. Powinieneś być w pełni świadomy wszystkich ryzyk związanych z handlem i powinieneś zasięgać porady profesjonalnego doradcy niezależnego doradcy finansowego, jeśli masz jakieś wątpliwości.

No comments:

Post a Comment