Wednesday 13 December 2017

System gxs trading grid


Przegląd GXS Trading Grid Aktualizacja: 08 lutego 2017 Przegląd GXS Trading Grid W 2004 r. GXS opracowała wizję platformy e-commerce B2B nowej generacji, która stała się znana jako siatka obrotu. Od tego czasu firma GXS zainwestowała ponad 250 milionów dolarów w budowę platformy cloud computing w naszych centrach danych architektury zorientowanej na usługi (SOA) dla naszych produktów i pakietu aplikacji typu SaaS dla użytkowników biznesowych. zespół ponad 200 inżynierów, aby uaktualnić naszą dużą sieć istniejących klientów na nową platformę Trading Grid. Efektem końcowym jest to, że Trading Grid przekształciło się w najpotężniejszą na świecie platformę handlu elektronicznego B2B GXS Trading Grid Average Rating Ten produkt nie jest jeszcze oceniony GXS Trading Grid Typowe dla klientów Uruchomienie, Małe firmy, Średniookresowe, Duże firmy GXS Trading Alternatywy siatki Popularne alternatywy dla GXS Trading Grid: SciQuest Dyrektor ds. Kontraktu, Lenoir WMS, FinancialForce SCM, Circle Commerce, System Zarządzania Dystrybucją TECSYS, Da Vinci Supply Chain Business Suite, Zarządzanie Zamówieniami w PomodoTech, TMS dla Dystrybucji LISA w czasie rzeczywistym, BX LM. GXS Trading Grid Informacja o cenach Informacje o cenach nie są dostępne Porównaj ceny GXS Trading Grid Kategorie Specyfikacje Uruchom, Small Business, Medium Business, Large Business Obszary działalności Cross Business Areas GXS Trading Grid Features Obsługa klienta online GXS Trading Grid - 10 Alternatives Ostatnia aktualizacja: 2017 SciQuest Contract Director to rozwiązanie do zarządzania umowami dla wszystkich firm. Oferuje również zarządzanie przepływem pracy, dostosowywanie raportów, 1. SciQuest Contract Director vs. GXS Trading Grid Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2017 Najważniejsi konkurenci Lenoir WMS to Foxfire WMS Enterprise i Accellosone WMS. Foxfire WMS udostępnia rozwiązanie do zarządzania hurtownią, która jest przeznaczona do zarządzania zasobami magazynowymi 2. Lenoir WMS vs. GXS Trading Grid Ostatnia aktualizacja: 2 lutego 2017 FinancialForce SCM jest rozwiązaniem zarządzania łańcuchem dostaw dla małych i średnich przedsiębiorstw. Oferuje takie usługi jak przetwarzanie zamówień, inwentaryzacja 3. FinancialForce SCM vs. GXS Trading Grid Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2017 Circle Commerce jest rozwiązaniem planowania zasobów przedsiębiorstwa dla wszystkich firm. Jego funkcje obejmują zarządzanie finansami, zarządzanie zasobami ludzkimi 4. Circle Commerce vs. GXS Trading Grid Ostatnia aktualizacja: 6 lutego 2017 Jednym z głównych konkurentów Tecsys Distribution Management są Manhattan Associates DM i ADS Solutions. Manhattan Associates DM udostępnia system zarządzania dystrybucyjnego TECSYS a GXS Trading Grid Ostatnia aktualizacja: 02 lutego 2017 Da Vinci Supply Chain Business Suite to rozwiązanie do zarządzania łańcuchem dostaw dla wszystkich firm. Jego funkcje obejmują zarządzanie zleceniami, 6. Pakiet Business Suite dla Da Vinci w porównaniu do GXS Trading Grid Ostatnia aktualizacja: 6 lutego 2017 PomodoTech Order Management jest punktem sprzedaży i rozwiązaniami zarządzania sprzedażą dla wszystkich firm. Oferuje takie funkcje, jak online. 7. PomodoTech Order Management vs. GXS Trading Grid Data ostatniej aktualizacji: 02 lutego 2017 Real Time Freight TMS to rozwiązanie do zarządzania łańcuchem dostaw dla wszystkich firm. Oferuje takie możliwości jak dostarczanie i dostarczanie mana 8. Czas rzeczywisty Freight TMS vs. GXS Trading Grid Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2017 LISA Distribution jest przeznaczony do kontrolowania wszystkich czynności związanych z magazynowaniem i umożliwia śledzenie każdej jednostki do najniższego poziomu szczegółowo. LIS 9. LISA Dystrybucja a GXS Trading Grid Ostatnia aktualizacja: 03 lutego 2017 BX LMS oferuje niespotykaną kombinację funkcji dla firm z kompleksową składową lub dużą liczbą akcji. Im 10. BX LMS vs. GXS Siatka handlowa GXS Trading Grid Recenzje użytkowników Kupujący Przewodnik po rozwiązaniach związanych z łańcuchem dostaw Oprogramowanie do zarządzania łańcuchem dostaw Przewodnik użytkownika dla Buyerrsquos Innowacje w globalnym łańcuchu dostaw w ciągu ostatnich pięciu lat przynoszą ogromne korzyści małym i średnim przedsiębiorstwom , a nawet rządów. Technologie takie jak GPS, RFID i cloud computing są czynnikami wpływającymi na pozytywne tendencje zachodzące w globalnym łańcuchu dostaw, takie jak poprawa zarządzania zapasami, skrócenie czasu transportu i kosztów, a także zwiększenie zadowolenia klientów. W ogóle dzisiejsza branża SCM przewyższa inne branże pod względem dochodów rynkowych i postępów technologicznych. Wiele firm zmienia swoje kółka, przenosząc się z taktycznego do bardziej strategicznego podejścia SCM. Inwestowanie w oprogramowanie do zarządzania łańcuchem dostaw staje się obecnie najważniejszym priorytetem wielu organizacji. To dlatego, że rozwiązanie oprogramowania SCM było znane do wykonywania transakcji w łańcuchu dostaw, zarządzania relacjami z dostawcami i kontrolowania powiązanych procesów biznesowych. Zarządzanie magazynami i zarządzanie transportem to kluczowe obszary działalności, w których największe znaczenie ma rozwiązanie oprogramowania SCM. My z ITQlick wierzymy, że pomimo tych pozytywnych trendów, warto dowiedzieć się więcej o rozwiązaniach SCM. Więc tutaj jest Przewodnik Buyerrsquos, który z ITQlick chciałbyś podzielić się z Państwem jako wstępne podejście do uzyskania właściwego oprogramowania SCM dla Twojej firmy. Typy rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw można podzielić na dwie główne kategorie: Planowanie łańcucha dostaw i realizacja łańcucha dostaw. W każdej kategorii są podkomponenty lub moduły aplikacji skupiające się na bardziej szczegółowych obszarach sieci łańcucha dostaw. Planowanie łańcucha dostaw (SCP) Moduł ten koncentruje się na obszarach popytu, podaży i konsolidacji popytu i podaży. Strategiczne planowanie sieci Planowanie popytu i planowania operacyjnego middot Zaplanowanie zapotrzebowania middot Zapotrzebowanie na prognozowanie middot Prognozowanie sprzedaży middot Demand Kształtowanie middot Zapewnienie zarządzania zaopatrzeniem Zarządzanie middot Planowanie sieci dostaw (SNP) middot Distribution Planning middot Menedżer zapasów Middot Zamówienia middot Vidor Managed Inventory (VMI) (SCE) Obejmuje to planowanie, planowanie, optymalizację, śledzenie i monitorowanie wydajności. Systemy zarządzania magazynami Systemy zarządzania transportem Zarządzanie logistyką logistyczną Zarządzanie cyklem życia produktu Zarządzanie współpracą Zarządzanie łańcuchem dostaw Zarządzanie łańcuchem dostaw Śledzenie usług serwisowych Podstawy powyższych kategorii rozwiązania SCM są następnie dzielone na dwa typy rozwiązań. Aplikacje Business Suite (najlepsze w swojej klasie) To rozwiązanie obejmuje zarówno SCP, jak i SCE i itrsquos w pełni zintegrowany system. Pojedyncze aplikacje zintegrowane (najlepsze w swojej klasie) To rozwiązanie obejmuje tylko SCP lub SCE lub kombinację podkomponentów. Właściwości Z różnych kategorii rozwiązań SCM przynoszą te mnóstwo funkcji i korzyści. Wśród korzyści, jakie może dostarczyć rozwiązanie oprogramowania SCM są: Przewidywanie i zarządzanie nagłymi zmianami podaży i popytu Zapewnienie istotnych informacji biznesowych kluczowym stronom w sieci Udoskonalanie współpracy w wielu liniach biznesowych Z centralnym zarządzaniem i optymalizacją zapasów, wysyłki i realizacji zamówień Podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym i wykonywanie ich w całym łańcuchu dostaw Zapewnienie integralności łańcucha dostaw i zarządzanie zakłóceniami w łańcuchu dostaw Uproszczenie doświadczenia użytkownika na każdym urządzeniu Z drugiej strony są to funkcje dostępne w prawie każdym typie oprogramowania SCM today. Advanced Zwię kszona wiedza dotyczĘ ... ca optymalizacji zasobów reklamowych w ramach wspólnej waluty wartoś ci optymalizacji zapasów Dostawa optyki Dostę p do transportu i optymalizacji logistyki Usługi Cloud RozwiĘ ... zywanie problemów detalicznych w oparciu o wielkoś ci firmy, w zależnoś ci od sprzedajĘ ... cego Dostę p do najlepszego w swojej klasie i najlepszego szczepu jest zdecydowanie wię kszoś Doświadczenie i doświadczenie w łańcuchu dostaw są ważnym aspektem przy wyborze rozwiązania SCM. W związku z powyższym każdy nabywca jest odpowiedzialny za prawidłowe odpowiadanie na to pytanie: jaki typ nabywcy jesteś: Więc jeśli dano Ci to zadanie, oto ważne punkty do rozważenia przy wyborze dostawcy rozwiązań SCM. Określ swoje wymagania biznesowe. Obejmuje to identyfikację wielkości firmy (małej, średniej wielkości, przedsiębiorstwa), aktualnych wyzwań, przed którymi stoi zespół sieci dostaw oraz wymagań zainteresowanych stron (np. Szybkość dostarczania, efektywny koszt transportu, prognoza pogody w czasie rzeczywistym materiałów itd.). Rozważ budżet i zasoby dostępne. To bardziej ważny czynnik ryzyka inwestycyjnego względem całkowitego kosztu posiadania (TCO) rozwiązania SCM. Pamiętaj, że pozyskanie oprogramowania nie jest tylko związane z instalacją i użytkowaniem. Odnosi się do wdrożenia i dotyczy procesów wdrażania, dostosowywania, szkolenia, utrzymania i uaktualniania. Oceń potencjalnych dostawców rozwiązań. Czy wolisz rozwiązanie fabryczne lub pakiety z chmurami Każdy ma swój własny cennik, stopień wdrożenia i znaczną liczbę dostawców do wyboru. Doskonały sposób na ograniczenie wyszukiwania odpowiedniego rozwiązania polega na tym, że naprawdę znasz model wdrożenia, jaki ma dla Twojej firmy. Oto niektóre z dostawców rozwiązań, które my z ITQlick chcielibyśmy rozważyć ocenę. Jednym z nich mogłaby być właściwym dostawcą rozwiązań dla Twojej organizacji. Ariba Inc. JDA Software Group Inc. Oracle Corp. SAP AG Manhattan Associates Inc. RedPrairie Corp. IBS, Lawson Software Inc. Firma Descartes Systems Group Inc. Kewill Systems Retalix Ltd. Servigistics Inc Epicor Infor Global Solutions TECSYS Totvs Kwestie dotyczące cen Ceny oprogramowania SCM mogą wahać się od tysięcy do milionów dolarów. Ze względu na znaczną inwestycję wymaganą, niezbyt często jest, że większość dostawców rozwiązań ujawni swój model wyceny na swoich stronach internetowych. Najlepsze w swojej klasie i najlepsze rozwiązania dla ras są odpowiednie dla każdego rodzaju przemysłu, a ich cena różni się w zależności od wielu aspektów. W mniejszym lub większym stopniu użytkownik będzie kierowany do strony ldquoRequest w przypadku oferty Quotationrdquo przy próbie poszukiwania ceny . My z ITQlick chcielibyśmy pomóc w kwestiach związanych z cenami, dostarczając tym ważnym punktom rozważenia podczas oceny potencjalnego dostawcy rozwiązań. Przeprowadzenie bardziej szczegółowych badań dotyczących kompetencji providerrsquos w zapewnieniu solidnego rozwiązania. Wśród elementów do wyszukiwania w witrynie vendorrsquos są: dostępność produktów i opcje dostarczania szczegółowego opisu produktów i ich funkcji organizowanie segmentacji bazy rozwiązań w różnych kategoriach Przeczytaj i przeanalizuj ankiety branżowe, recenzje produktów i raporty porównawcze. Są doskonałymi źródłami informacji, które dadzą jasny pomysł na koszt i korzyści. Skontaktuj się bezpośrednio z dostawcą rozwiązań przesyłając RFQ lub rozmowę telefoniczną z menedżerem sprzedaży. Wielu dostawców rozwiązań zapewnia uczciwe porady dotyczące cen po skontaktowaniu się z nimi. A ponieważ Twoim celem jest znalezienie rozwiązania, które może zaoferować firmom większe zyski, takie jak wyższe marże brutto, mniej zapasów i krótszy czas ponoszenia kosztów, zasięgnij porady doradców SCM. Od wielu lat są w tej branży, a jeśli chodzi o ustalanie cen, istnieje większa szansa, że ​​mają dane do udostępnienia Ci. Możesz też poprosić naszych konsultantów o ITQlick, aby uzyskać więcej porad związanych z cenami, funkcjami, trendami i innymi rozwiązaniami SCM. Odwiedź naszą witrynę internetową i na pewno znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące rozwiązania SCM. Trendy rynkowe Globalny rynek oprogramowania do zarządzania łańcuchem dostaw szacuje się na około 9B i ma rosnąć do 2018 roku. Wielu dostawców ERP rozszerza swoje możliwości na SCM. Zapotrzebowanie na inteligentne oprogramowanie daje wielu graczom niszowym możliwość zaspokojenia rosnącego zapotrzebowania na wyspecjalizowane branże. Wyzwania globalizacji ciągle zachęcają dostawców rozwiązań SCM w celu zwiększenia możliwości ich systemów poprzez integrację nowych ras technologii. Obejmuje to GPS, RFID i inne rodzaje zintegrowanych systemów śledzenia i identyfikacji. Współpracujące relacje SCM są wzmacniane przez ściśle zintegrowane systemy SCM z oprogramowaniem do zarządzania relacjami z klientami i aplikacjami do zarządzania relacjami z dostawcami. Wiele firm przesuwa się już w technologii opartej na chmurze. Przemysł SCM nigdy nie spóźniał się z tą tendencją. Z tymi trendami trwającymi i przy pomocy tego Przewodnika Buyerrsquos można było już przekonać, że rozwiązanie SCM jest jednym z kluczowych sukcesu firmy. Rozwiązanie SCM jest naprawdę potężne i jeśli masz havenrsquot uaktualnić system jeszcze lub całkowicie nabyć, to dziś jest odpowiedni czas, aby to zrobić. Znalezienie właściwego oprogramowania Supply Chain dla Twojej firmy Odpowiednie opcje oprogramowania Supply Chain są prekursorami skutecznego wdrożenia i wzrostu firmy. Znalezienie właściwych rozwiązań w ramach łańcucha dostaw nie musi być skomplikowane i nie musi trwać dnie, ani tygodni. Po zbadaniu ponad 2000 systemów możemy zidentyfikować najlepsze rozwiązanie dla firm o wszystkich kształtach i rozmiarach. ITQlick jest bezpłatny dla kupujących oprogramowanie. O ITQlick Co miesiąc pomagamy tysiącom nabywców oprogramowania wybrać właściwe narzędzia dla swojej organizacji, które umożliwią im poprawę, wzrost i sukces. Po zbadaniu ponad 4000 systemów możemy zidentyfikować najlepsze rozwiązanie dla firm o wszystkich kształtach i rozmiarach. ITQlick jest bezpłatny dla kupujących oprogramowanie. Nasze katalogi oprogramowania, przewodniki kupujących i e-książki pomogą Ci znaleźć swój mecz. Zobacz więcej Kupujący oprogramowania Dostawcy oprogramowania Popularne kategorie Skontaktuj się z nami International: (855) 487-5425 Copyright IT Media Ltd - Wszelkie prawa zastrzeżone. 2017 - 2017.GXS Trading Grid Pricing - Ultimate Guide GXS Trading Grid Pricing - Ultimate Guide Jeśli chodzi o wybór produktu oprogramowania Supply Chain, nabywcy są przede wszystkim zaniepokojeni jego kosztami. W rzeczywistości jest to koszt, który określa, czy potencjalny nabywca byłby związany z produktem. To prawda, że ​​nie ma jednej formuły dopasowanej do wszystkich formuł, aby określić wartość produktu oprogramowania, ale jako nabywca oprogramowania chcesz mieć pewność, że otrzymujesz najlepszą jakość swoich pieniędzy, bez konieczności kopania dużej dziury w twoja kieszeń. Zrozumienie dokładnej ceny oprogramowania Supply Chain nie jest łatwe, ponieważ całkowity koszt oprogramowania obejmuje koszt licencjonowania oprogramowania, opłaty abonamentowe, koszty szkoleń oprogramowania, koszt dostosowania, wymagany sprzęt, a także koszty utrzymania i innych związanych z nimi usług. Jego krytyczne znaczenie ma uwzględnienie wszystkich tych kosztów w celu zrozumienia całkowitych kosztów posiadania systemu. Modele cenowe: istnieją przede wszystkim trzy wspólne modele ustalania cen: Wszechstronna licencja, subskrypcja i handlowe open source. Licencja wieczysta: wspólny model wyceny dla aplikacji na miejscu, licencja wieczysta zobowiązuje klienta do zapłaty kwoty zaliczkowej za posiadanie oprogramowania lub innej własności intelektualnej na miejscu przez określony czas. Koszt wstępny obejmuje opłatę za instalację, dostosowanie, integrację z istniejącymi systemami, oprócz opłaty wieczystej. Koszt cykliczny jest niski w tym modelu wyceny i może obejmować koszt aktualizacji, konserwacji, uaktualnień i poprawek. Niektórzy dostawcy oferują usługi wsparcia premium, które są dostępne za dodatkową opłatą. SubscriptionSoftware-As-A-Service: w tym modelu cen oprogramowania oprogramowanie jest dostępne przez Internet, w przeciwieństwie do zainstalowanego w lokalu. Płatność jest dokonywana na podstawie każdego użytkownika lub subskrypcji. Klienci muszą płacić miesięczną opłatę do określonego okresu na korzystanie z oprogramowania. Model cen subskrypcji jest bardziej powszechny w przypadku aplikacji Software-as-a-Service (SaaS). Wstępny koszt dostosowania i integracji jest mniejszy w porównaniu z kosztami licencji wieczystej, ponieważ w tym obszarze nie ma dużej elastyczności w przypadku systemów SaaS. Powtarzający się koszt jest większy, ponieważ klienci są zobowiązani do dokonywania płatności miesięcznych jako opłat abonamentowych. Dodatkowo klienci używający premiowych usług wsparcia muszą zapłacić dodatkową opłatą. Ogólnie rzecz biorąc, całkowity koszt posiadania w obu przypadkach jest prawie taki sam i może trwać przez okres 7-10 lat, chociaż może być konieczne ponowne wykupienie wyższej opłaty licencyjnej wieczystej. Koszt oprogramowania może różnić się od startera do średniego zasięgu do aplikacji na poziomie przedsiębiorstwa w obu przypadkach. Commercial open source: Klient może nabyć oprogramowanie bezpłatnie bez konieczności ponoszenia żadnej opłaty licencyjnej. Jako klient jesteś sam odpowiedzialny za bieżące utrzymanie, uaktualnianie, dostosowywanie i rozwiązywanie problemów związanych z aplikacją, aby sprostać Twoim specyficznym potrzebom. Jesteś samodzielnym świadczeniem pomocy dla użytkowników końcowych, ponieważ nie jesteś zablokowany przez dostawcę dostarczonego rozwiązania. Koszt dostosowania sieci GXS Trading Grid: jeśli potrzebujesz konkretnych funkcji oprogramowania dostosowanych do konkretnych wymagań biznesowych, dostawca będzie pobierał opłaty dostosowania, w zależności od potrzeb i wymagań dotyczących funkcji. Idealny koszt dostosowania jest bardziej skomplikowany w porównaniu do kosztów licencji. Niektóre aplikacje pozwalają łatwo łączyć dane z wielu źródeł, bez jakichkolwiek skomplikowanych zapytań, podczas gdy inne mogą być osadzone w różnych aplikacjach w celu zapewnienia udoskonalonej sprawozdawczości. Jeśli poszukujesz produktów obsługujących niestandardowe deski rozdzielcze i analizy predykcyjnej, aby zidentyfikować możliwe trendy i ułatwić podejmowanie decyzji, być może będziesz musiał płacić za wszystkie funkcje dostosowywania. Ponadto następujące czynniki mogą wpływać na koszt dostosowania: Zmiany w interfejsie użytkownika Konfigurowane deski rozdzielcze Elementy danych wymagane do śledzenia Formularze zbierające dodatkowe dane Panel sterowania, raporty zarządzania i operacyjne, które są potrzebne. Procesy pracy i ich skomplikowane. Formy zbierania dodatkowych danych. Koszt migracji danych GXS Trading Grid: Większość firm decyduje się na usługi migracji danych od dostawcy, co podnosi koszt posiadania produktu. Jeśli zdecydujesz się przesyłać dane samodzielnie, możesz uniknąć płacenia kosztów migracji danych. Koszt migracji danych zależy od ilości danych, które mają zostać przeniesione, bieżącego oprogramowania, dostępności narzędzi migracji, złożoności danych i luk między istniejącym systemem a nowym systemem. Jeśli dane są przechowywane w arkuszach kalkulacyjnych programu Excel, może to spowodować dużo czasu i pieniędzy na migrację danych z programu excel. Poprzez zaimplementowanie dostawcy oprogramowania do migracji danych prosimy ich zaoferować dodatkowe usługi, za co trzeba będzie płacić dodatkowo. Koszty szkolenia GXS Trading Grid: jako nabywca oprogramowania musisz płacić dodatkowo za szkolenia in-person, chociaż niektórzy dostawcy oferują szkolenie internetowe w ramach pakietu. Koszt szkolenia może pociągać za sobą szkolenie użytkowników końcowych, szkolenia wideo, szkolenie grupowe, szkolenie oddziałów i szkolenie trenera. Koszt szkolenia wynika z podejścia szkoleniowego, który wybierzesz dla organizacji: Szkolenie końcowe użytkownika. Szkolenie grupowe. Samouczek wideo. Szkolenie trenera. Sprzęt IT - nie dotyczy platformy GXS: Może to stanowić znaczny koszt dla klientów oprogramowania, którzy potrzebują własnego serwera i innej infrastruktury do zainstalowania tego rozwiązania. Może to być alternatywą alternatywną niż rozwiązania w chmurze. W takim przypadku możesz chodzić z usługami typu cloud, które nie dotyczą inwestycji infrastrukturalnych i można polegać na rozwiązaniach internetowych producentów. Cena oprogramowania może również zależeć od możliwości oprogramowania, w tym automatyki marketingowej, automatyzacji sprzedaży, help desk i centrum telefoniczne. Wsparcie dla sieci GXS w handlu - ważny czynnik: jako klient inwestujący w produkt oprogramowania poszukuje stałego wsparcia poza ceną oprogramowania. Wsparcie stało się kluczową częścią cen opartych na wartościach, które chcesz płacić jako klient. Nie ma sensu kupować oprogramowania i napotyka na niedogodności wynikające z pewnych usterek technicznych, których nic nie wiesz i zależy od dostawcy, aby uzyskać rozwiązanie. Kluczowe jest, aby przejść do produktu od dostawcy, który zapewnia rozwiązania bieżących problemów. Przesunięcie z opłaty licencyjnej do modeli opłat abonamentowych: w celu budowania trwałych relacji z klientami większość dostawców oprogramowania zdecydowała się oferować model usług zarządzanych, aby dostosować się do zmieniających się zachowań klientów. Odnotowano znaczny spadek przychodów z licencjonowania dzięki pojawieniu się modelu oprogramowania jako usługi i upadku zapakowanego oprogramowania. Nowy model wyceny wymaga, aby klienci płacili co miesiąc niewielką opłatą z góry iz bieżącą opłatą abonamentową. Alternatywny model wyceny rozciąga płatności w ciągu kilku lat w porównaniu z ryczałtową opłatą licencyjną. Klienci chętnie płacą małe miesięczne raty na subskrypcję bieżących usług wsparcia technicznego i utrzymania od sprzedawców bez konieczności płacenia dużej płatności z góry, co może być zbyt duże dla małych firm. Nauka programowania kosztowego może nie być łatwa do zrozumienia. Jeśli chcesz zrozumieć model wyceny oprogramowania, skontaktuj się z ekspertami ITQlick. Skontaktuj się z nami dziś i znajdź rozwiązania dla wszystkich Twoich pytań. Będziemy odpowiadać sprzedawcom oprogramowania, które oferują najlepsze ceny technologii dostosowane do Twoich potrzeb. Porównaj ceny O ITQlick Co miesiąc pomagamy tysiącom nabywców oprogramowania wybrać właściwe narzędzia dla swojej organizacji, które pozwolą im poprawić, rozwijać się i odnieść sukces. Po zbadaniu ponad 4000 systemów możemy zidentyfikować najlepsze rozwiązanie dla firm o wszystkich kształtach i rozmiarach. ITQlick jest bezpłatny dla kupujących oprogramowanie. Nasze katalogi oprogramowania, przewodniki kupujących i e-książki pomogą Ci znaleźć swój mecz. Zobacz więcej Kupujący oprogramowania Dostawcy oprogramowania Popularne kategorie Skontaktuj się z nami International: (855) 487-5425 Copyright IT Media Ltd - Wszelkie prawa zastrzeżone. 2017 - 2017.Blinco Systems przyłącza się do programu partnerskiego GXS GridConnect GAITHERSBURG, MD - (Marketwire -110111) - GXS poinformowała dzisiaj, że producent 3rdwave firmy Blinco Systems, globalna firma zajmująca się zarządzaniem komercją (GCM), dołączył do partnera GXS GridConnect Program. Uruchomiona na początku bieżącego roku. GXS GridConnect umożliwia niezależnym niezależnym dostawcom oprogramowania (ISV), dostawcom usług typu as-a-service (SaaS) i dostawcom usług chmurnych umieszczenie GXS Trading Grid w swoich aplikacjach, wykorzystując platformę cloud computing integracji, aby przyspieszyć obsługę klienta, wejście na pokład i czas do przychodów. Thirdwave pomaga firmom generować globalnie i zarządzać operacjami produkcyjnymi niezwiązanymi z aktywami, łącząc lukę pomiędzy systemami planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) i programami łańcuchów dostaw. Ponieważ wiele firm generuje do 20 swoich produktów na całym świecie, ma kluczowe znaczenie w zarządzaniu zarówno własnymi, jak i nie będącymi własnością fabrykami i dostawcami usług z jednakowymi możliwościami i szybkością. 3rdwave jest teraz bezproblemowo zintegrowany z ekosystemem GXS Trading Griders dla przewoźników oceanicznych i możliwości tłumaczenia danych, pomagając Blinco Systems wciągnąć i utrzymać klientów. Wybraliśmy GXS, ponieważ dostarczają gotową, globalną sieć firm, dostawców logistycznych i transakcji. David Blinick, prezes firmy Blinco Systems, mówi o tym David Blinick, który zapewnia klientom łatwy dostęp do przejrzystości w bardzo złożonych i trudnych łańcuchach dostaw, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności operacyjnej, obniżeniu kosztów i znacznej poprawie opanowania produktu. Poprzez umieszczenie GXS Trading Grid w aplikacji SaaS lub oprogramowaniu, partnerzy sieci GridConnect natychmiast uzyskują dostęp do szerokiego wachlarza opcji integracji z chmurą. Andrea Brody, Wiceprezes ds. Rozwoju Biznesu, GXS, dodaje, że zwiększa to zdolność do tworzenia i obsługi swoich klientów, ułatwia różnicowanie oferowanych produktów i przyspiesza ich czasochłonność. Cieszymy się, że Blinco Systems jest partnerem GridConnect. Już od samego początku widzieli wartość dodaną podczas integracji ich aplikacji z największym ekosystemem e-commerce na świecie, przynosząc nowe korzyści dla klientów. Więcej informacji: Informacje o systemach Blinco Firma Blinco Systems Inc. (BSI) pomaga firmom, które generują i produkują globalnie polecenia i kontrolę swoich globalnych sieci dostaw i dostarczają zamówienia, które spełniają lub przekraczają oczekiwania klientów. Z siedzibą w Toronto w Kanadzie BSI jest producentem 3rdwave, w pełni zintegrowanym globalnym rozwiązaniem zarządzania oprogramowaniem komercyjnym, które pomaga organizacjom, którzy zlecają globalne i outsourcingowe czynności produkcyjne, poprawiają zarządzanie kosztami, logistykę, spis i realizację zamówień. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę blinco. Informacje o GXS: GXS świadczy usługi integracji B2B z globalnymi markami i obsługuje największe na świecie kolekcje integracji GXS Trading Grid. Nasze oprogramowanie i usługi pomagają ponad 400 000 firmom, w tym 75 procentom Fortune 500 i 23 z 25 największych sieci dostaw, rozbudowują sieci partnerskie, automatyzują procesy łańcucha dostaw i zarządzają płatnościami elektronicznymi. GXS Managed Services, usługa outsourcingowa, łączy sieć GXS Trading Grid z usługami orkiestracji procesowej i globalnymi zespołami w celu zarządzania procesami korporacyjnymi wielu przedsiębiorstw. Firma GXS z siedzibą w Gaithersburg w stanie Maryland, ma bezpośrednie działania w 20 krajach, zatrudniając ponad 2300 profesjonalistów. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz artykuł gxs. przeczytaj nasz blog na blogs. gxs. śledź nas na Twitterze na twittergxs i dołącz do nas na LinkedIn na linkedincompanygxs. Wszystkie wymienione produkty i usługi są znakami towarowymi odpowiednich firm. Za pomocą GXS Trading Grid i Menedżera dokumentów IWF 1 Korzystanie z GXS Trading Grid i IWF Document Manager 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 2 Szkolenie Agenda Wprowadzenie IWFDocument Manager i portalu Trading Grid Online Opisuj, jak przeglądać otrzymane dokumenty Wyjaśnij, jak przygotowywać i wysyłać dokumenty Opisać czynności związane z rozpoczęciem pracy, jakie należy wykonać Zobacz jak możesz uzyskać pomoc. 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 3 GXS Trading Grid Dostęp do dokumentów można uzyskać, łącząc się z portalem GXS Trading Grid Online (TGO) i uzyskując dostęp do menedżera dokumentów IWF. W celu przeglądania, drukowania i zapisywania otrzymanych dokumentów, a także do przygotowywania i wysyłania dokumentów można używać formularzy niestandardowych w Menedżerze dokumentów programu Intelligent Web Forms (IWF). 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 4 Szybkie spojrzenie na menedżera dokumentów GXS Trading Grid 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 5 Jest to przykładowy folder Skrzynki odbiorczej Menedżera dokumentów. Skorzystaj z Skrzynki odbiorczej Menedżera dokumentów, aby zlokalizować dokumenty, które Twój partner handlowy przesłał do Ciebie. Otrzymane typy dokumentów mogą się różnić od podanych tutaj. 26 Aby otworzyć dokument wyświetlany w skrzynce odbiorczej, kliknij link dokumentu w kolumnie Dokument ID. 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 7 Przykładem skrzynki nadawczej Menedżera dokumentów. Sendbox zawiera dokumenty, które zostały przygotowane i zapisane oraz wysłane dokumenty. 26 Wymagania systemowe Obsługiwane przeglądarki internetowe: Internet 5.5 Firefox 2 Netscape 7.2 Rozdzielczość ekranu: 1024 x 768 Aby wyświetlić i zapisać pliki w formacie. pdf, potrzebny jest program Adobe Reader. System Menedżera dokumentów wymaga jednorazowej instalacji programu Lotus Forms Viewer. System poprowadzi Cię przez tę instalację podczas pierwszego otwierania dokumentu. 26 Październik 2017 Slide GXS, Inc. 10 Instalowanie modułu Lotus Forms Viewer 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 11 Instalowanie aplikacji Lotus Forms Viewer Po pierwszym otwarciu dokumentu z folderu Skaner dokumentów lub rozpocznij tworzenie dokumentu, system poprosi o zainstalowanie modułu Lotus Forms Viewer. System poprowadzi Cię przez proces instalacji programu Lotus Forms Viewer. Musisz: Dokonać instalacji programu Lotus Forms Viewer. Zamknij okno przeglądarki. Zaloguj się do Trading Grid Online. Jest to jednorazowy proces instalacji. 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 12 Instalowanie programu Lotus Forms Viewer (kontynuacja) System wyświetli stronę Wymagane oprogramowanie do pobierania. Na stronie przedstawiono kroki w procesie instalacji. 26 Październik 2017 Slide GXS, Inc. 13 Instalowanie aplikacji Lotus Forms Viewer (ciąg dalszy) Aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku dotyczące instalowania modułu Lotus Forms Viewer, wybierz link oznaczony jako wydrukuj szczegółowe instrukcje. 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 14 Instalowanie programu Lotus Forms Viewer (ciąg dalszy) Aby wydrukować instrukcje instalacji, można użyć łącza Drukowanie strony. 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 15 Instalowanie programu Lotus Forms Viewer (ciąg dalszy) Aby rozpocząć proces instalacji programu Lotus Forms Viewer, wybierz przycisk Pobierz teraz. 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 16 Instalowanie aplikacji Lotus Forms Viewer (kontynuacja) Po zakończeniu instalacji pamiętaj o zamknięciu przeglądarki i zalogowaniu się ponownie. 26 października 2017 r. Slide GXS, Inc. 17 Korzystanie z portalu gridowego GXS Trading 26 października 2017 r. Slide GXS, Inc. 18 Podpisywanie do sieci GXS Trading Grid Online Hasło do sieci handlowych rozróżnia małe i duże litery. Aby rozpocząć, musisz zalogować się na portalu Trading Grid Online pod adresem tradinggrid. gxs. 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 19 Informacje o Centrum operacyjnym Po zalogowaniu się do Trading Grid Online Centrum Operacji jest pierwszą stroną, którą można zobaczyć. Centrum operacyjne umożliwia dostęp do alertów systemowych, komunikatów o produkcie oraz podsumowania dokumentu dokumentu. 26 Oglądanie wiadomości Centrum operacyjnego Aby wyświetlić wiadomość, kliknij tytuł wiadomości, którą chcesz wyświetlić. 26 Usuwanie wiadomości centrali 1 2 Aby usunąć wiadomość: 1. Zaznacz pole wyboru obok wiadomości. 2. Otwórz listę Actions, a następnie wybierz Delete. Możesz ją usunąć po jej obejrzeniu. 26 Październik 2017 Slide GXS, Inc. 22 Wyświetlanie wiadomości Centrum operacyjnego 1 Pulpit wiadomości wyświetla również inne rodzaje wiadomości, które można otrzymać. 26 Oglądanie informacji o Centrum Operacyjnym 1 2 Aby wyświetlić inny rodzaj komunikatu: 1. Kliknij łącze dla typu wiadomości, którą chcesz przeglądać. 2. Kliknij tytuł wiadomości, którą chcesz wyświetlić. 26 Październik 2017 Slide GXS, Inc. 24 Wyświetlanie skróconej listy dyskusyjnej Menedżera dokumentów Aby wyświetlić podsumowanie informacji znajdujących się w skrzynce odbiorczej Menedżera dokumentów i Sendbox, kliknij link Menedżer dokumentów w kolumnie Typ. 26 Październik 2017 Slide GXS, Inc. 25 Wyświetlanie skróconej listy dyskusyjnej Menedżera dokumentów Jeśli chcesz uzyskać dostęp do menedżera dokumentów IWFDocument, wybierz kartę Menedżer dokumentów lub łącze Menedżer dokumentów. 26 Październik 2017 Slide GXS, Inc. 26 Praca z Twoimi wspólnotowymi dokumentami IWF (demonstracja systemu) 26 października 2017 Slide GXS, Inc. 27 Konfigurowanie dodatkowych użytkowników siatki 26 października 2017 Slide GXS, Inc. Uprawnienia menedżera Każdy użytkownik z uprawnieniami do Menedżera konta może skonfigurować dodatkowe konta użytkowników sieci handlowych dla innych użytkowników w Twojej firmie. Domyślny kontakt przypisany podczas procesu rejestracji jest automatycznie przypisywany do roli Menedżera konta i może tworzyć konta użytkowników sieci Trading Grid. When an Account Manager creates a new user account, heshe will designate which system activities the user can perform. Additionally, the Account Manager may choose to assign the Account Manager role to the user account. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 29 Creating a Trading Grid User Account Click on the Account Manager tab. 2. Choose User Management. 3. Select Create New User from the Actions list. To create a new user account, access the User Management function. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 30 Creating a Trading Grid User Account (continued) Complete the contact information. 5. Enter the log in credentials for this user. Be sure to record the credentials that you create. You will need to give the new user this information Choose Next Step. In Step 1, you provide contact information and login credentials for the new user. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 31 Creating a Trading Grid User Account (continued) Assign the Knowledge Base privilege to all users. In Step 2, you assign Service Privileges to the user account. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 32 Creating a Trading Grid User Account (continued) Assign the IWF Document Manager privileges that you want this user to have. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 33 Creating a Trading Grid User Account (continued) Determine if you want the user to have the Account Manager privilege. A user account with this privilege can create user accounts, modify your company profile information, and maintain other configuration details. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 34 Creating a Trading Grid User Account (continued) Assign the Operations Center privilege to all users you create. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 35 Creating a Trading Grid User Account (continued) When the settings for this user are complete, choose Next Step. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 36 Creating a Trading Grid User Account (continued) In Step 3, scroll through and review the user settings you have established. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 37 Creating a Trading Grid User Account (continued) At the bottom of the Review page, choose Submit to create the new user account. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 38 Creating a Trading Grid User Account (continued) If you want to see the new user in the User List, click on the Users button. The system confirms that t the user account was successfully created. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 39 Creating a Trading Grid User Account (continued) After the user account is created, you will need to provide the user with the Trading Grid URL and the login credentials that you created on their behalf. New users logging into Trading Grid Online for the first time should use the My Profile link to change their Trading Grid password and establish their Password Recovery information. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 40 Changing your Trading Grid Password October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 41 Changing your Trading Grid Password If you receive log in credentials that have been created on your behalf, use the My Profile link to perform the following tasks: Change your Trading Grid password. Establish or modify your Trading Grid password recovery questions. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 42 Changing your Trading Grid Password (continued) If needed, you can update your contact information on the My Profile page. To update your Trading Grid password andor password recovery questions, choose the Change Password link. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 43 Changing your Trading Grid Password (continued) Enter your password and password recovery information on the Password page. When your entries are complete, choose Submit. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 44 What if I forget my password If you forget your password, you can reset your password by clicking on the Forgot Password link on the Trading Grid Login page. You will be asked to provide your Trading Grid User ID and answer the password recovery questions. After you answer the password recovery questions successfully, the system will send you an with a temporary password. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 45 Setting Up IWF Document Arrival Notifications October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 46 About IWF Document Manager Alerts You can receive notifications when documents arrive in your IWFDocument Manager Inbox. Service Contacts must be set up for each address or distribution list that needs to receive arrival notifications. The IWF Document Arrival Alerts check box must be enabled. A Service Contact is automatically set up for the contact established during registration. Their IWF Document Arrival Alerts check box is not enabled however they are automatically included as an IWF Document Arrival Alert recipient. You will need to update the default Event Management rule for IWF Document Arrival Alerts to include other Service Contacts. The following slides describe how to set up document arrival notifications. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 47 Setting up a New Service Contact for IWF Notification This procedure describes how you set up Service Contacts t for additional addresses or distribution lists that need to receive IWF document arrival notifications. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 48 Setting up a New Service Contact for IWF Notification (continued) Choose the Account Manager tab. 2. Select the Service Configuration button. 3. Select the Service Contacts button. Start by opening the Service Contacts page. When you first access the Service Contacts page, the default contact at your company is already listed. This contact is set up during the registration process. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 49 Setting up a New Service Contact for IWF Notification (continued) 4 4. Open the Actions list, and choose Add New contact. Next, add the next Service contact. t October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 50 Setting up a New Service Contact for IWF Notification (continued) 5 5. Complete the required contact t details. 6. Select the IWF Document 6 Arrival Alerts check box Enter the address or distribution list. Enter the Service Contact details. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 51 Setting up a New Service Contact for IWF Notification (continued) 8 8. Choose Submit. When the information is complete, submit the Service Contact details. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 52 Setting up a New Service Contact for IWF Notification (continued) If you click on the Service Contacts button, you will see the new service contact in the Service Contact list. The system confirms that the new Service Contact was created. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 53 Setting up a New Service Contact for IWF Notification (continued) The Service Contact list now shows that both service contacts are set up for IWF Document Arrival Alerts. The system displays the list of Service Contacts. Continue adding Service Contacts for any additional addresses or distribution lists that need to receive IWF Document Arrival alerts. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 54 Configuring the IWF Alert Event Management Rule This procedure describes how to use the Event Management function to configure your default IWF Arrival Alert rule so that the Service Contacts you define will receive IWF Arrival notifications. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 55 Configuring the IWF Alert Event Management Rule (continued) Choose the Account Manager tab. 2. Select the Service Configuration button. 3. Select the Event Management button. Start by opening the Transaction Event Rules and Alerts page. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 56 Configuring the IWF Alert Event Management Rule (continued) Open the Rule type selection list, and choose IWF Document Arrival Alerts. 5. Choose the Configure button. Use the Alerts section to access the IWF Document Arrival Alert rules. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 57 Configuring the IWF Alert Event Management Rule (continued) The initial (default) IWF Document Arrival Alert rule is set up automatically. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 58 Configuring the IWF Alert Event Management Rule (continued) To configure the default rule, select the radio button in the first column. Then, open the Actions list, and choose Modify. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 59 Configuring the IWF Alert Event Management Rule (continued) In its default configuration, only your primary (default) contact will receive the IWF Arrival Alert notifications. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 60 Configuring the IWF Alert Event Management Rule (continued) We recommend enabling the Document Arrival Contacts check box. Unless you change configuration options later, this is a one-time activity. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 61 Configuring the IWF Alert Event Management Rule (continued) When the Document Arrival Contacts check box is enabled, all Service Contacts that have the IWF Document Arrival Alerts check box enabled will begin to receive arrival notifications immediately. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 62 Configuring the IWF Alert Event Management Rule (continued) After enabling the Document Arrival Contacts check box, choose Submit. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 63 Configuring the IWF Alert Event Management Rule (continued) The system shows the final recipient list for the IWF Document Arrival Alert rule. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 64 Tips for Using Trading Grid Online October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 65 Keeping Your Trading Grid Session Active If you see the session timeout warning, click on the Extend Session button to continue your session. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 66 Keeping Your Trading Grid Session Active (continued) The system will confirm that the session has been extended. Click on the X to close the system message. If you do not extend your session you will lose your data. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 67 Adding the Inbox on the Operations Center Page You can configure the system to display the Document Manager Inbox on the Operations Center page. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 68 Wrap Up October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 69 Key Take-Aways You will use you Trading Grid user account to logon to the system to access the IWFDocument Manager system. You will find documents that you have received in your Document Manager Inbox. The system can send you an when new documents arrive in your Inbox. Documents you have created and saved, and documents you have sent are displayed in your Document Manager Sendbox. Documents are retained in the system for 45 days. Be sure to save documents that t you want to keep in PDF, XML or CSV format locally on your PC or LAN. October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 70 Getting Help October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 71 When You Need Help (continued) For questions related to the GXS Trading Grid or the IWF Document Manager, contact GXS Technical Support. U. S. and Canada: By phone: By Asia Pacific See serviceglobal support centerregional pacific htm Europe See Latin America See October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 72 Final Questions October 26, 2017 Slide GXS, Inc. 73 Questions North America gxs EMEA gxs. eu ASPAC gxs. asia October 26, 2017 Slide GXS, Inc.

No comments:

Post a Comment